zaterdag 12 december 2009

Welkom op Project Bizzy Joe

Welkom op de Nieuwe Project Bizzy Joe , waarom de nieuwe omdat ik al een blog heb die Project Bizzy Joe noemt , deze run ik al 3 jaar en is ook mijn research plek op het web hij zal ook gewoon blijven bestaan .Maar wat is Project Bizzy Joe nu eigenlijk ? Ik heb dit project ruim 6 jaar terug opgestart , "waarom" ? Ja , ik teken al bijna 25 jaar , zo heb ik ook een eigen stijl maar daar zal je vast en zeker wel enkele voorbeelden van vinden hier op de blog , maar dat is nog altijd geen antwoord op de vraag , vermits ik ook graag lees zowel boeken als strips , kreeg ik het idee om zelf eens een verhaal uit te werken , nu op dit ogenblik werk ik aan 2 lijnen ,Bizzy Joe & Vector-Fisher een reporters duo deze 2 lijnen moet zich steeds weer kunnen doorkruisen . Het is gewoon leuk om je fantasie de vrije loop te laten gaan en het uit te schrijven of te tekenen . Op dit blog komen kleine uitgewerkte stukken uit de avonturen van mijn helden hopelijk kan je hier van genieten . En kom geregeld eens langs .
...
Groeten Joeri

Geen opmerkingen:

Een reactie posten